2006年11月3日

開心小日記 - 1 (試版) First Post of Little Happy's Diary

開心小日記 - 1

噚晚Freesom話要同我出trip,原來係去Momo屋企,去做親善大使,探吓有cancer嘅芝芝(我嘅同類),同埋年紀大嘅冬冬,流咗浪好耐嘅安安(佢哋都係我嘅同類),我食咗少少dinner就出發,今次係我第一次出訪,無時間比我扮靚靚 @@@@@@@

坐咗十幾分鐘車之後(點知我有d暈浪),去到Momo屋企,佢哋兩位主人好熱情,一見我就話我好肥好可愛,讚我可愛咪得囉...我呢排又好似肥咗dd...跟住同我介紹佢哋嘅芝芝,冬冬同安安,我梗係上前同佢哋say hello 啦,點知佢哋唬咗我幾次,我以為佢哋興咁樣同人打招呼,咁我咪學佢哋咁唬番佢哋囉,點知比Freesom立即話我無禮貌,佢哋跟住仲閃哂,我諗佢哋同我玩seek & hide啦,我咪開始慢慢咁search佢哋囉,好快我已經巡哂成間屋,佢哋係邊呢....

另外一邊嘅Freesom已經好relax咁同佢哋傾偈同影相,好似已經吾記得咗我,咁仲好....最後兩位主人要同我合照,我哋就係咁結束咗今次嘅拜訪,又要搭番十幾分鐘車番屋企,我好叻呀,我今次係車度無叫到,不過,當我一番到屋企,我好似幾日前個女太空人咁,頭個幾步完全係好似人哋飲醉咁,莫非高山反應會係咁嘅?究竟有無比我哋d同類食嘅暈浪丸,panadol之類呢?下次會去邊呢?係咪uncle到呢?

我篇遊記作成點呢?


開心 (=^.^=)
2006年9月27日

沒有留言: