2006年11月3日

開心小日記 – 3 [珍惜]


















(係我哋上次旅行,Freesom幫我同李太影咖!係咪好sweet呢)

***************************
開心小日記 – 3 [珍惜]

嘩!我第二篇小記一出 ,我馬上收倒一位寂寞的心嘅e貓,佢真係好寂寞呵,我睇完佢隻貓之後,我還滴下我嘅第一滴貓淚,我即刻跳到Freesom附近,佢就不停摸 我個貓頭,原來呢個世界並吾係人人貓貓wowo都咁開心咖,令我感覺到自己係咁幸福嘅,我要對Freesom好D乖D喇,我依家要學嘅第一課 – 珍惜。

不過,好似聼講話呢個係人類世界裡最難學嘅其中一課,仲聼講話有D人,一生都學吾識添,呢兩個字係咪真係咁難學呢?? Freesom話係一D好貴好貴嘅嘢呢喎。

Freesom同我講今晚要陪阿李太睇戲,好似叫做大戲,佢要好夜先番,叫我自己瞓先。我又要自己一隻,我忽然有種寂寞的感覺…

下星期再續 ………


開心 (=^.^=)
2006年9月29日



以下就係e貓原文啦。


^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^
開心 =^.^=,

我是安安呀 ! 還記得我嗎 ?
我本來是一隻流浪貓, 在一個偶然的機會入住了MoMo 的家,她們對我都不錯, 但是她們不理會我的感受,就和我做了絕育手術, 表面上我怒她們, 其實在我內心是很感激她們, 因為我不用再流浪,日曬雨淋,和見到人就要躲起來.
你最近怎樣呀 ? 很掛念你, 很想和你做個朋友, 因為芝芝和冬冬都不理會我, 特別是芝芝,她對我很惡,以為我搶走了主人對她的歡心。你幾時再來呀? 快的啦, 我有很多嘢想同你講呀 !


寂寞的安安上

^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^

沒有留言: