2006年11月3日

開心小日記 – 7 [ 我們終於開片了]

開心小日記 – 7 [ 我們終於開片了]

今日,我們終於開片了。

[Hello, Freesom speaking]

[Freesom ,我要report比你知,我哋頭先開片嚟。 ]

[晶晶,你有冇受傷呀?]

[沒事,我剛剛跟開心吵起來。]
(晶晶一說到 D緊張嘢,佢會好快轉Nicam,用她的咆冬瓜發炮..)

[ 你知道,我剛才用你的電腦上網,開心就正正的坐在mouse上面,我叫他走開吧,你的開心依然未動,我再跟他說"請你走開吧" ,他依然未動。]

[晶晶,跟住你哋點呀?]

[開心的尾巴就在電腦上擺過來擺過去,就在我想把他抱起來的時候,他用抓在我的手背上打我一下。]

[晶晶,你有冇受傷呀?有冇流血呀? 你依家點呀?]

[我沒事,沒有流血,只是我的手背上留下一道爪痕,那我也沒有再上網了。我想去衛生間,但是開心就坐在馬桶上面,我叫他下來下來(好像最近聽到最多的口呺),開心還坐在上面,我真的有點生氣呀。我終於把他抱出去,關上門。]

[晶晶,吾好意思,真係對你吾住,係我教導無方,我今晚番屋企一定要訓導開心先得,真係吾好意思,你依家無事呀嗎?你依家係邊呀?]

[Freesom,我依家無事,我係你個廳到,就係想同你report。]

[晶晶,你幫我叫開心過嚟聽電話,我依家就要教訓吓佢。]

電話筒這邊轉來 [開心,過嚟聽電話,你阿媽搵你! 開心,過嚟聽電話..]

[開心哩埋咗,我依家出街,等佢自己time out。


三個小時候之後…

[Hello, Freesom speaking]

[Freesom,我又番咗屋企喇。]

[晶晶,你點呀?有冇事呀 ? 開心有冇蝦你呀?]

[頭先我一入門口,佢就好似扮friend咁,好 nice咁跟住我,我行到邊,佢就跟我行到邊。我係塊鏡前化粧,佢就黙黙地望住塊鏡,我哋就係咁,大家一齊望住塊鏡,呢一刻我應該用相機影咗佢,我諗開心已經知道我要走喇,佢梗係開始吾捨得我,呢個三寶呀…] 電話筒這邊轉來溫暖的笑聲..

沒有留言: