2006年11月3日

開心小日記 – 5 [ 石頭貓]



















(D 相裡面嘅石頭貓,係系MoMo屋企影咖)
*******************************
開心小日記 – 5 [ 石頭貓]

我今日同大家講一過故事。

話說我哋上次去MoMo屋企,佢哋攞咗一樣嘢出嚟比我哋睇,Freesom當然即刻攞佢支D70出嚟sharp吓 sharp吓,佢叫石頭貓,出產地係台灣。

吾係好耐之前,有位叫Henry Lee (李鴻祥)嘅哥哥,有一日呢位Henry哥哥正準備一份特別嘅禮物送比佢嘅一位好耐冇見嘅好朋友,佢哋好friend咖,佢諗咗好耐,好想自己親手做一份禮物過佢,突然間腦裡出現咗好似我開心咁可愛嘅貓樣 (=^.^=),於是靈感一到,阿Henry哥哥即刻走去海灘到執石頭,執完D石頭番屋企之後,呢位Henry Lee哥哥就係石頭上面,一筆一筆咁畫出一隻好cute好有character嘅貓出嚟,就係咁,第一隻石頭貓就出咗世喇。

你估吓,當佢朋友見到呢份世界上獨一無異嘅禮物時,會點反應呢? 佢嘅好朋友一見到,感動到喊…..

之後,呢位Henry哥哥就繼續佢嘅創作,每一隻石頭貓都吾同,但隻隻都有佢自己嘅神態同動作,我開心一見到,都覺得佢好棧鬼。你咪話,原本冇生命嘅石頭都可以比個生命佢,Infinity is possible。

有興趣知多D,你可以用隻老鼠按下面條連線:
http://www.etou-holiday.com.tw/12_event/StoneCat.html

我突然間諗阿安安auntie如果再吾郁多D,佢會吾會變成石頭貓咖!


開心 (=^.^=)
2006年10 月4日

沒有留言: