2006年11月3日

開心小日記 – 4 [晶晶嚟啦]

















(圖一,二,三:我前日係屋企做yoga時影咖,你做吾 做倒呀?)
(圖四: Freesom 上次幫安安auntie 影咖)

*******************************************
開心小日記 – 4 [晶晶嚟啦]


安安 auntie ,

我係開心呀, 你好嗎? 我其實都好掛住你呀, 不過上次去MoMo 屋企嘅時候, 我可能太熱情, 你哋全部哩埋, 無機會同你玩.

我哋將你嘅事話咗比阿李太知, 佢覺得你好可憐, 諗番笑笑( 佢依家住系李太屋企, 佢比我細一個月左右) 嘅阿媽同婆婆D 流浪生活, 阿李太已經好想探你 ,於是 ,佢就同另外一個 auntie上星期六去咗你屋企 ,佢番呢嘅時候話你好靚 ,成個大家歸秀咁 ,一 D都吾似流浪咗好耐 ,我諗 MoMo一定好錫你 ,所以你依家咁肥肥白白 ,其實 MoMo真係好有愛心同好 nice咖 ,我諗你會喜歡佢咖 .

Freesom同我呢幾日好忙 ,事關阿晶晶 嚟咗我哋屋企 .你吾好誤會以為晶晶 嚟自四川卧龍,查實 晶晶係上個星期六從咪角飛過 嚟, 自從晶晶嚟 咗我哋屋企,Freesom 同佢可以朝八晚十二咁, 九搭埋八, 七七六六, 五三五四… 啲咕啲咕…. 呢個晶晶有時講咆冬瓜, 有時講English, 有時講D 好似廣東話嘅話, 估吾到D 女人真係可以講嘢可以吾使停咖, 吖, 吾記得安安auntie 都係女人嚟,吾好意思,但係我真係吾係好…

晶晶依家叫咗我做三寶 ,佢同我講有一個叫大寶 , 有一個叫二寶 ,佢哋係佢係咪角識嘅小朋友 … 佢又開始講佢 D 八十日環遊咪加 D故事 …zzzzzzz


開心 (=^.^=)
2006年10 月3 日

沒有留言: