2006年11月3日

開心小日記 – 2 [帶隻龐物去旅行]















(上: 呢幅係前晚去完MoMo到番屋企之後影咖,十六個月零二日,好似上鏡真係肥咗dd)
(下: 我系兩個月零三日嘅時候影咖,係咪好可愛呢,咪咪)


開心小日記 – 2 [帶隻龐物去旅行]

噚日我第一篇小日記推出後,估吾到咁快收倒幾篇靚靚讀者來e貓,我梗係好開心啦 ,我會繼續咖啦,反正我想Freesom practice 多D中文,以下係一位 Freesom波友嘅來信,原文如下:



*********************************************************************************

開心,

好彩日記係中文,所以我可以了解到你的感受. 你的日記當然係寫得好好啦. 雖然我沒有去,但都可以憑你的文章感受到你地昨晚的情形.

你是否第一次出外? 好叻呀! 不過係唔係真係暈船浪? 我都看過你在momo家的相片, 你都好喜歡和開心.

samantha

*********************************************************************************


阿Samantha姐姐,

我系呢個summer曾經同Freesom 、阿李太徒步(我梗係全程被抱抱啦)去咗尖東嘅星光大道,我第一次去睇Victoria Harbour個view,我哋朝早係屋企出發,嗰日好熱但好好天,我哋行咗好耐。吾係,應該係佢哋行咗好耐,Freesom就一直緊緊咁抱住我,熱到我哋出哂汗,差D種暑, 我仲成日伸條脷仔出黎散熱,好似隻wowo咁,無哂儀態。我聼日比D相你睇番呀,你就明白咖啦。

話說嗰日沿途我哋見倒好多遊客,有D係同胞有D係外國人,我見倒佢哋,梗係要好sincere咁同佢哋say Hello, Welcome to Hong Kong, Have a nice day…。 D外國人真係好nice,佢哋會笑得好燦爛咁同你講Oh, thank you, you too have a nice day, 然後仲同我眨吓隻眼,我又跟佢哋眨吓我隻貓眼囉。

有兩個外國遊客同Freesom傾咗一陣之後,用English問我哋where you come from 。我哋突然間大家互望一下,莫非佢哋當咗我哋都係遊客,定係佢哋問緊我Happy係系邊度黎,於是Freesom答佢哋 “Here is our home and Victoria Harbour is our garden.” 。 呢兩個外國遊客好nice咁講 “Very good. It’s so beautiful.”我哋突然間覺得好有歸屬感,不約而同大家雙眼已經轉到好深藍色嘅維港,真係好好feel呀。

為咗留住呢一刻,說時遲那時快,Freesom支D70已經瞄準咗我同李太,我好緊張,郁呢郁去,阿李太於是安慰我,啲咕啲咕…,我查實吾知佢講咩,不過就免免強強咁擺咗幾個posts… 就係咁,我哋就完成咗Freesom 同我Happy嘅願望 – 帶隻龐物去旅行。情形就係咁喇。

就係我上次表現良好,阿Freesom話會同我去多D街,好似話遲吓會上D training,睇吓有無機會train 做醫生。我諗吾係醫身,係醫心。但我依家仲好細個咋(個心智),雖然就發育快咗D....

開心 (=^.^=)
2006年9月28日

沒有留言: